x Gayakan Sandal Bak Selebriti & Model | Anys NADHILAH

Gayakan Sandal Bak Selebriti & Model

January 14, 2015


Kasut adalah antara fashion item yang paling sinonim dengan wanita. Malah ianya cukup popular sehingga setiap tahun pasti akan ada koleksi kasut wanita baru yang diketengahkan! Buat masa sekarang ini kasut sandal sedang menerima populariti yang cukup hebat daripada fashionista. Malah kasut sandal wanita terkini mendapat permintaan yang cukup tingi dalam pasaran di Malaysia dalam kalangan pencinta fesyen tempatan.

Di luar negara seperti A.S kasut sandal juga menjadi pilihan ramai selebriti dan model terkenal. Tetapi pernahkah anda tertanya-tanya bagaimana mereka menggayakannya? Atau adakah anda mahukan idea how to style your sandals? Mari lihat di bawah dan teliti how they wear women sandals.



 
Mudah sahaja bukan? Apa yang paling penting ialah anda harus tahu apakah gaya yang paling sesuai dengan anda. Mahu dapatkan sandal baru untuk koleksi anda? Jika anda tidak mempunyai masa yang banyak untuk keluar membeli-belah, jangan risau kerana anda boleh beli sandal secara online. Pembelian secara online akan dapat menjimatkan masa, wang dan tenaga anda.


Bagi Anis, memakai sandal akan nampak sedikit santai dan sangat selesa. Sandal senang digayakan di mana mana sahaja tanpa mengira tempat. Baru-baru ni , Anis ada jalan jalan dekat mall dan anis nampak pelbagai pilihan untuk sandal. Bila tengok gambar kat atas, Anis rasa teringin pula mengayakan sandal dengan skirt atau pun jeans J . Lihat sahaja selebriti  Bollywood terkenal di atas, pemilihan sandal mereka adalah sangat simple tetapi masih lagi bergaya, mungkin kita boleh menjadikannya salah satu inspirasi untuk memilih sandal bak selebriti dan model !

Taraa ! Ni adalah tiga pilihan sandal mengikut citarasa Anis.





Nine West Whisper Sandal . Cantik bukan ? Sandal ini datang dengan dua warna sebagai pilihan, iaitu warna hitam dan koko

Strappy Flat Sandal. Anis suka sandal ni sebab ianya dapat padat di kaki, seolah olah menutupi keseluruhan kaki tetapi sebenarnya tidak. Sandal ni ada stud yang menjadi kegilaan fashionista sekarang.

Akhir sekali, Anis suka T Bar Metal Sandal sebab ianya nampak simple dan sesuai digayakan bersama skirt labuh di waktu santai . Pergi bersiar-siar ke , pantai ke , boleh lah mengayakan sandal yang comel ini !



9 comments

  1. Cantik.. cantik lg klu anis yg pakai.. Hahahhha..
    #SEKIAN

    ReplyDelete
  2. mira pun mmg big fan of flat sandals. tp mampu beli dr Vincci je~ hehe
    for me personally love flat sandals cause I just love how the complements the dress or skirts - well, look at those celebs! they don't take away much attention from the dress I think. Just nice for out and about with some girls.
    ... and maybe I tripped my heels with my skirts before??? LOL
    lovely post, dear!
    xx, Mira | http://lemieletlavanille.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes! That's absolutely true Mira. I always match my wedges with skirt, but gotta try with sandal after finding the suitable one! :)

      Delete
  3. biasa selipar jepun je . senang . hehee

    ReplyDelete
  4. Singgah sini ye :) Btw suka tengok pilihan sandal yang memula tu..cantik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks singgah sini ! cantik kan !! tapi mahal gilerrrr hihi

      Delete
  5. Sadisnya kat Malaysia banyak lopak air.. Basahhh kaki!! Hahaha

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Anys NADHILAH. Design by FCD.