x Semakin Serius | Anys NADHILAH

Semakin Serius

September 12, 2013

http://instagram.com/kittyqueeny

Salam ! amboi bagi salam pon dah eksaited gitu .. ok tak tahu kenapa tiba tiba rasa nak update blog bucuk ni . macam boleh bau kan :p ala nak manja sekali sekala dengan blog ni apa salahnya ^_^

Apa yang makin seriusnya , ? k kite nak cerite formal2 je taw .

Dulu kite pernah cerita kan kita ada teringin buka store sendiri . small business ajee. Apa yang mempengaruhi diri ini adalah kejayaan business women yang lain . Other's success inspired me a lot , seriously . bukan tu saje , tamak nak cari duit sendiri tak cukup duit parent bagi pon ada. huehuee .

ok takde la tiru tiru . kalau dorang baju baju , tudung tudung , kite aksesori je .. tanpa aksesori tak lengkap gaya seorang gadis taw . . jam amenda bagai tu aksesori jugak.. an.. . rasanya (macam tak pasti je kan) kajian mengatakan 99% gadis di Malaysia memakai aksesori sebagai pelengkap gaya . Kalau anda salah seorang dari 1% lagi tu , sila lah gatal gatal tangan visit Ig Kittyqueeny . promote kejap .

Ooops terbabas sudaa . sekarang ni aku dengan business kittyqueeny dah makin serius gitu . barang pon da banyak restock . asyik restock je aku . biasa la baru first time buat business tak qeti nak manage betul betul . seriously rasa macam nak je pekerja . boleh arah arah , ha awak hantar barang . ha awak buka bill , ha awak layan customer kat Ig . hehe k berangan banyak . mana aku nak carik duit nak upah2 bagai ,. jual2 ni modal ke mana untung ke mana . hmm

Udah la aku ni pelajar perubatan tahun pertama . TAHUN PERTAMA k .. tahun pertama . ;P tak ke melayang aku punya study . Alhamdulillah so far aku masih lagi boleh urus semua sorang sorang . SORANG SORANG ye tuan tuan puan puan. (suka repeat supaya anda bebal) Tapi kadang ada gak membe2 kesayangan menolong kudrat diri ini . hargai sangat .. asal rajin sangat awak tolong saya . macehhhh ..  mmmwuaaah :D




kalau nak diceritakan mula mula dulu , wah lentik lendik kerja aku. everything aku record . prghhh . super berkira kot. seperti untung bapa, modal berapa , segala macam lah .. sampai satu tahap . ok la ok laa , amek je . ada je customer bayar tak cukup , tapi em takpelah . halalkan saje . aku text pon bukan reply . i dont know what nonsense this people . eden tak mengira sangat. cuma akhirat nanti la . tak tahu apa manusia sekarang fikir.

Apa yang bestnye ada business ni is aku takyah fikir sangat pasal duit . Alhamdulillah sangat laaa . aku tak rasa beban sangat . lagi pun . main purpose aku bukannya nak apa pon . memang betul aku diinspired oleh others . memang betul nak cari duit lebih . tapi semua ni aku buat sebab aku tak nak nyusahkan parent aku . aku taknak dorang habis banyak duit , aku taknak dorang risau , pening kepala cari duit .  in fact memang dorang dah banyak habiskan duit pon . takpe selagi aku boleh , aku akan cuba meringankan beban my beloved parent. Insyallah .One day . Amin .

Bukan sahaja kegembiraan di dunia malah di akhirat jua .

MOM , DAD , I LOVE YOU MORE THAN ANYTHING .



Post a Comment

Latest Instagrams

© Anys NADHILAH. Design by FCD.