x Oh Me and You went to .... | Anys NADHILAH

Oh Me and You went to ....

July 12, 2012

Memandangkan aku ditawarkan ke Kolej Mara pada 5julai lepas, makanya setelah berfikir panjang serta beristikarah , aku membuat keputusan untuk meninggalkan Pasum .. 

pasum - (Asasi terbaik yang pernah aku jejak) .. rindunyaa .. 

 Memandangkan itu juga , aku bersama teman baik menjauhkan tapak kaki ke Times Square . Kami rancang nak main theme park dekat situ , memandangkan purse masing2 nipis jee. makanya terbatal niat sorang-sorang dari awal lagi ..hakhak . Jauh jugak lah Times Square tu dari UM . Mula-mula naik Rapid KL di U ke stesen LRT . Lepas tu ambil LRT ke KL Sentral . keluar dari banggunan dekat KL Sentral tu ambil Monorail ke Imbi . Keluar2 terus pijak times square . ahaks . tambang pon cun berbanding RM2 ja kalau nak ke Mid Valley yang digelar rumah kedua kami . uhukz .


di tepi jalan ke stesen bas

seperti yang aku  uar-uarkan , aku nak singgah etude .. 



ek ? tapi etude house yang aku singgah tu tak ada laa macam ni .. XD
pada mulanya ingat nak cuci mata je .. 
'ala kita tengok2 dah la, pastu kita blah' ujar aku pada ain ..
bila dah masuk situ , memang stuck lah , siap try macam2 lagik ,
kesimpulannya, aku membawa pulang sebatang Dear Darling Lip Tint .
Lip tint ni tak da sale . ish sedeh betol !

 bergambar di dalam Times Square berhampiran the theme park . mohon simpati dengan pak cik jual tiket .
eh Ain , baju kita sama hitam . sehati dan sejiwa . haha .bluek .#



Aku tak pernah sangka pon aku akan tinggalkan pasum sebelum cukup 1 tahun .. T_T 2bulan di Pasum, menggamit banyak memori  terutamanya dengan si Ain nihh .. heee :)

Latest Instagrams

© Anys NADHILAH. Design by FCD.