x Baju kurung :OD | Anys NADHILAH

Baju kurung :OD

July 1, 2012

Apakah yang nak diupdate ? ('-^*) kosong je hati n otak ni .. stalk sana stalk sini habislah masa aku yang sepatutnya aku habis dengan menyiapkan tutorial algebra dan study bio beberapa chapter ,

besok ada test bio , kalau idak tak semena-mena aku nak baca bio .. aku suka bio.. *sumtime rasa macam susah *sumtime rasa macam errr .. aku rasa macam aku expert gila bio form five dulu . (・∀・) every movement aku hafal , plus seronok gila baca setiaap keajaiban yang berlaku , once spm result keluar , terus macam kecewa . kawan kawan aku kata aku murid kesayangan cikgu bio kot . ok bukan aku sorang .lolz .

ada segelintir pelajar lagi which terdiri dari kawan2 aku jugak . but my name always being pointed out my teacher because from the first test result aku gempak kot . heee , perasan sekejap . selepas2 itu ada je la orang yang memotong result aku , start from chienese girl . ohoks , mula la rasa jeles bagai..o(>< )o o( ><)o  then aku work hard supaya bio spm aku, aku boleh bagi A+  for my teacher ,

 tapi tu hanyalah impian aku masa form 5 dulu ..dah punah dah impian aku .. aku ingat susah la kot exam kami tu ,sebab tu sekolah aku tak ada sorang pon dapat A+ bio , tapi bila aku keluar dari sekolah tu baru aku nampak dunia , plus masa aku duduk di pasum ni , A+ tu berselerak jee .. bertambah lah sedih bila jadik macam ni , rasa macam aku ni sapa lahh sangat , over suka sangat dengan bio tu .. XD

ok kat mana dah ni ..ヽ(*´Д`*)ノ  dah terkeluar tajuk, aku pon tak tahu apa tujuan aku menaip sekarang ni .. err sesaja kot ..



tidak ada lah yang specialnya dalam gambar ini melainkan hanya baju kurung yang aku pakai sekali dalam seminggu .. (≧▽≦) repeat dari minggu ke minggu .. ahakkss .. cer kira cer kira , ada berapa helai je baju kurung  aku kan kan2 .. tralala .. keselesaan dan kesederhanaan diutamakan supaya nampak nak pergi belajar bukan nak pergi berjoli ..hehehe

dekat pasum ni ,aku sangatlah kekontangan tudung dimana dulu masa dekat rumah selalu pinjam tudung mak je .. tudung aku tudung aku , tudung mak, tudung aku jugak ..lolz , mak sangatlah baik hati memberi kebenaran untuk aku meminjam tudung beliau sampai lasam .. oh jahatnya aku..


nak dijadikan cerita (>w<*) , dari isnin hingga jumaat ,,tudung yang aku pakai hanyalah putih,krim dan hitam .. pastu repeat putih,krim dan hitam .. putih krim hitam ....what ever orang cakap apa aku boleh buat , redhaa ja laaa ehhh . tak pa tak pa tunggu aku balik cuti mid sem nanti , aku akan rompak semua jenis tudung kat rumah sana .. boleh lerr aku berjoli lepas tu .. ahakkss ..  eh macam tak percaya aku dah mula familiar dengan perkataan sem sem ni , siryesly dulu bila dengar orang cakap ..'cuti sem' 'cuti mid sem' aku tak paham kebenda , paham dia cuti .. sem or semester macam blurr .. now baru tahu , satu sem tu 6bulan , setahun ada 2 sem .. /semester/  untuk asasi , 2 semester ada dua final exam . weh dua weh .. pastu dua2 impian aku /target aku/harapan aku ,semoga aku lulus dengan cemerlang .. kalau dah masuk pasum mesti target 4 flat ek .. macam tu la aku , target 4 flat .. insyallah kalau ada rezeki .. kalau atas 3.5 pon dah ok .. but 4 flat is better kot kalau ada orang tanya .'eh ko berapa pointer?' 4 flat ..fulamakk.. ehhmm.. tapi aku berusaha bukan untuk bagitaw orang lain what i got what i have done , aku buat smua ni , aku berusaha semua ni just for my parent .. my parent means a lot to me .. aku dah tak ada cara lain untuk balas jasa mereka .. this is the only way .. i know they want me to success in my life . i will try my harder mom , dad .... ... ok tetiba rasa macam touching gila .. aku ni memang sensitif ..

next chapter ,

Alhamdulillah (ノ^ω^)ハ setelah sebulan di PASUM , aku dah ada ramai kawan sama ada kenal secara tak sengaja atau sengaja . harhar .. kawan group , kawan kuliah , kawan bilik , kawan kat cafe . semuanya lain2 .. kira rasa macam we are big family la kat sini .. akan rasa lebih seronok jika kawan2 aku dari kedah lebih ramai disini .. boleh buat macam kolej sendiri . hehe

 so this is Ain , my best friend since form4  .. I am very happy she always with me thick and thin .. Thank you Ain , i love you too >.<
Kami selalu je turun makan sama2 , outing sama2 even kami lain kuliah , lain bilik , lain sayap .. dan kami selalu jugak skype together , hoho , semalam kiteorang skype sampai pukul 2.30 .. borak2 smbil siapkan tutorial .. :D

ada lagi sorang kawan dari sekolah yang sama jugak .. Fatin nama diberi .. beliau pon baik , selalu gak pergi kuliah dengan beliau awal2 dulu since kami sema kuliah ..

dari kedah ke kl , dari pekan yang tak berapa dikenali ke bandaraya . semua ni berkat doa dan usaha yang diupgrade sepanjang masa .. Ilmu yang bawak aku keluar dari kampung halaman aku . Ilmu yang mengajar aku apa itu kehidupan ..Ilmu jugak lah yang memaksa aku supaya berdikari . For those who read this , please bear in mind , knowledge can change our life . from less to more , from poor to rich , from one to many . from bad to good . i||l|i( ;゚∀゚; )||i|li; Even sumtime rasa macam malas bebenor nak study bagai,,try to fight that . chaiiyok2 ..

Last piece of picture .


Latest Instagrams

© Anys NADHILAH. Design by FCD.