x Bertukar . haha | Anys NADHILAH

Bertukar . haha

October 31, 2011

assalamualaikum . 
petang petang yang hening macam ni rasa macam nak tidur je , kang bila aku tidur buku pon aku dah tak tengok dah , tengok pon xmaw , macam mana nak baca .
' dasar budak tembam yang xsedar2 spm dah ucap hye , tapi suka hati aku buat dek je ,'
macam spm tu tak penting  sedangkan kau belajar selama 5tahun di sekolah menengah dan 6 tahun di sekolah rendah plus 2 tahun di tadika , tujuan nya nak cemerlang dalam spm supaya boleh jejak kaki di menara gading , eleh , byk kali dah aku g u , xpe pon . (ada kaitan eh dengan tajuk ) 

bila buat entri kesukaran bagi aku adalah nak letak tajuk entri , bengang otak aku apa yang aku patut letak sebagai tajuk , sebab entri aku bercampur aduk . . yala tak tetap pendirian kot , haha . opss . sebelum ni ckap english , ' aiikk , sudah tukar ka ? ' haha , tok laqat den nak speaking selalu , doh lerr bi pon gua tak dapat A pluss pon , belagak minah saleh boleh . kulit kuning langsat je , xputih ponnn . buuu..
dah kot , batery laptop dah kong , nnty update lagi pasal churp churp , jom la sign up !!.

2 comments

  1. aduyai adik. susah betul nak cari link tuk komen entry . kuikui.

    jgn mls2 ye. study2. hehe

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Anys NADHILAH. Design by FCD.