x Borang tempahan | Anys NADHILAH

Borang tempahan

January 6, 2012

Tadaa ! so here you are . planning to booked an order to customize your blog into gorgueous one ? Lhaa , speaking rupenya , hehehe.

  1. Sila Isi Form dibawah dengan teliti .Saya lebih rela tidak menerima order anda daripada saya terpaksa pening2 sorang diri 
  2. Apa kes yang buat saya pening ? kes pelanggan yang serahkan segala2nya kepada saya. Tak salah pon guna idea saya ,*lagi saya suka . but well you know right , everyone has their own taste, own opinion , and own life .. 
  3. Saya tak nak bila saya penat2 design , itu ini tak mahu , ini tukar itu tak kena ,.sebab awak tak nyatakan awal2 what actually you want .kalau awak dah nyatakan , saya tersalah design , saya tak kisah sebab mmg pihak saya yang salah .. saya boleh re-design sepuluh kali .
  4. So please .. plan your dream blog template wisely , berpatutan dengan bajet anda . 
  5. Saya minta anda tidak malas untuk mengisi form ini dan mengisinya dengan sepenuh hati supaya sampai ke hati saya .heheh , 
  6. Terlalu serius ke tadi ? Cuma nak jadi sikit professional dalam pengurusan diri .. banyak yang menempah , banyak orang banyak ragam , banyak masa dihabiskan , risiko rabun high power dll . 
  7. Dengan lafaz Bismillahirahmanirahim .. sila klik button di bawah untuk order

Tujuan saya dengan berjela2 soalan ni adalah untuk mendapat kepuasan anda , jika anda puas , saya juga puas . As You Know , saya tidak mementingkan kuantiti instead kualiti.. Untuk mendapatkan template yang berkualiti , saya memerlukan kerjasama anda .

Latest Instagrams

© Anys NADHILAH. Design by FCD.