I'm dying for this! Victoria secret

January 11, 2015




9 comments

  1. Pernah try minyak wangi kawan jenama nama ni, wangi gila. One day, bila ada duit nak beli 1 untuk diri sendiri. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan . Wangi sangat. Beli yg eau de toilette atau parfum lagi tahan lama kan

      Delete
  2. im dying juz by looking at the price. .wakakak XD

    ReplyDelete
  3. pernah try body mist jenama ni..memang wangi..btw klik rhb 2 kat sini ye hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Wangi sangat ! Sesuai untuk yg dah berkahwin hehehe

      Delete
  4. haritu saya pergi ke NuSentral... kawan dok berlucu... Victoria Secret ni model kat luar dia kemain lagi seksi pakai 2 pis jer... tapi kat dalam dia semua yg pakai tudung... hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa haa ni kat Nusentral la . Hehe. Kannnn. Tahu takpe, bahaya betul ads pun

      Delete
    2. Yg cmtu la makin byk yg dtg. penarik kn..

      Delete

Latest Instagrams

© Anis Nadhilah. Design by Fearne.