Hadiah vector dari blogger Dianeeya

4 comments

Tak pernah terpikir pun nak menang apa apa dengan hanya komen di blog orang. Nah, bukan menang pun cuma sebagai penghargaan. Tapi sumpah aku tak pernah mintak penghargaan sesape pun atas komen yang aku tinggal kat blog orang. Bayangkan seronok tak terhingga bila ada orang sudi bagi aku penghargaan ni. First time tauuuu first time ! Serius ! Hehe Kalau orang nak bagi ambil je la kan. 

Suprise sangat tau sebab tak pernah expect akan dapat vector. Keluar keluar vector yang dilukis oleh Dianeeya ni boleh tahan tau. Siap tunjuk kat kawan kawan, dorang cakap cantikkkkk. What do you guys think?

P/s dianeeya boleh buka bisnes dah ni. 

Terima kasih sangat awok! Love it to bits

4 comments