x 5 CPUV dari Nuffnang di Bulan Jun | Anys NADHILAH

5 CPUV dari Nuffnang di Bulan Jun

July 19, 2014

Assalamualaikum .
exam dah hampir , exam start hari Rabu, so kiranya ada lagi dalam 4 hari .
banyak tahap gila benda yang aku belum baca. bila kenang balik , entah macam mana la result aku kali ni .
dah nak exam tapi kepala pikir benda-benda lain seperti persiapan raya ofcoz !!

Post kali ni hanyalah nak cuit sikit traffic, sebab kalau ada orang lain update pasal Nuffnang je mesti aku buka n baca , mana lah tahu kalau-kalau korang pon macam tu. Terima kasih sudi singgah .

Kalau sebelum ni aku update satu demi satu CPUV yang dapat , kali ni aku terus update semua sekali gus.
Bukannya apa , rupa-rupanya post aku banyak draft kalau nak cerita pasal nuffnang.

Bulan Jun yang lepas, alhamdulillah dapat 5 CPUV from Nuffnang . Ya Allah , thank youuu . alhamdulilah , ada jugak rezeki masuk walaupun tak seberapa nak dibandingkan dengan sebelum ni .

padanlah , aku bukannya aktif sangat berblogging .
so aku hanya dapat berapa poh sen je last month . kikiki stereng #opps

namun, berapa poh sen tu sangat menyumbang kepada jumlah yang besar satu hari nanti . insyallah, aminnn

That all. :D till next post  D

1 comment

Latest Instagrams

© Anys NADHILAH. Design by FCD.