Tiada istilah ''tuah''

May 23, 2014

Tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia siapa yang tahu?

Entry dilakukan dalam keadaan kecewa menonggeng..
Korang percaya ke dengan luck ?
Hmm. tak kisah la percaya ke tak , rezeki masing masing kan.
Aku dari kecil lagi memang tak penah mengharap tuah sebab aku memang tak ada tuah
never ever in my life .
dalam hidup aku penah sekali je aku menang cabutan bertuah ,tu pon dapat kotak untuk letak tisu. sedih kan? lagi sedih kalau ada orang yang tak prnah sekali pon dpt dalam hidup mereka *bersyukur anis

macam mana boleh keluar entry ni ?

sebab aku main game beefbattle tu kan , aku hanya boleh buat 22 burger je dalam masa 120saat . apasal ada yang boleh buat sampai 200 burger dlm kuantiti masa yang sama?

sebab aku mengharap sangat hadiah yang ditawarkan malangnya hm malangnya .

ntah la..
aku masih lagi berpegang kepada .

Kita berusaha sahaja yang terbaik , Allah ada janji. kalau berusaha mesti Dia bagi.

kalau tak dapat jugak mungkin tiada rezeki.

Allah knows the best .

Sekian

Anys

jangan putus asa.. Allah tak suka..

2 comments

  1. bagi maria selagi kita usaha selagi tu ada rezeki utk kita. nasib manusia tak pernahh sama . betul x?

    ReplyDelete
  2. Aik? Cam bunyi org kecewa je. Yg penting jangan putus asa eh k.anis.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Anis Nadhilah. Design by Fearne.