x Learning process | Anys NADHILAH

Learning process

June 14, 2012



I still remember when the first week I stay at PASUM . it would be a very terrible week .. Mau tak teruk , first day masa hari pendaftaran tu , kena tidur bilik orang ..which means I dont have my own room and my own room mate .. own room tu include katil,tilam,locker,meja . arghh menumpang la kiranya aku ni .. barang bukan sikit nak angkut sana sini .. alahai .. ramai jugak yang jadi orang ketiga .. n ramai jugak parents complain ..ayoyo .. beribu kot yang mendaftarkan diri hari tu :D nasib aku la , sapa suruh lambat .. huehue ..
actually aku dah set dengan my new friend, Isya , Damansara girl ,to stay with her .. tapi apa boleh buat .. hari pertama mmg risau , bosan la jadi orang ketiga .. siyes ! pastu tilam kita dok tengah2 antara katil yang ada.. kalau dipijak2 tu mmg perkara biasa dan pkra yang paling aku tak suka sebab tu tilam yang bercadar untuk aku tidur.. hmm tutup mata ja la kalau ada orang pijak , :D

that was my first day at Pasum .. 
second day , dorang dah mula arangge tempat .. and aku yang sentiasa lalai ni hanya menyusahkan diri usung barang ke kolej 11, ingat bilik aku kat sana .. rupanya bilik aku kat blok B ja pon .. ciss .. 

seingat aku 2 night kot dekat blok B with Isya .. pastu dia dapat MARA untuk engineering tak silap .. ke Australia .. beshh gila .. aku lak check , failed ok .. time tu mmg depressed gila sebab aku bawak barang sikit ja .. niat nak stay bapa hari ja . bajet macam lepas laa temuduga hari tu .. :D sedangkann .. sedangkan mara ambil sikit ja orang untuk Medic this year untuk ke U terkemuka.. dengar kata kurang bajet , sikit berbanding tahun sebelumnya .. but i dont know la kan .. 

after that , lepas room mate aku keluar tak kan aku nak stay sorang,,kan3 ?
so aku g r menumpang bilik yang ketiga pulak .. hehe
but this time dengan kawan baik ler , this time is ok laa sebab kawan kita kan .. 
we know how to respect each other .. :D
And now everything is fine ,.. room mate aku orang kelate :D 
dah stay dengan dia lama jugak laa .. and dia pon bakal keluar maybe next two days sebab nak g maktab .. wuaaa ,,. sedih jugak , hope dapat room mate yang ok jugak after this . :)
  till here jo laa .. mengantuk by writing :)

Latest Instagrams

© Anys NADHILAH. Design by FCD.