Siap satu tempahan edit blog

September 11, 2011






Assalamualaikum ♥  yeahhhh , da siap edit blog Nieyz ayub .. maap la eh , kite kesuntukan masa untuk edit lebih comel , itu saja lah yang termampu kita buat dalam masa beberapa jam , sooory ,,. :) jom visit2 diaa .. nieyz suka dgn template barunya . hee
berminat ? tu baru beberapa jam , macam mana kalau ada masa yang lebih lapang (bhaha . ok baii , xda lapang2 agi , aku nak SPMMM )

10 comments

  1. thank you so much anyss :)
    aliaa : dah boleh tengok dah :)

    ReplyDelete
  2. Hebatla boleh setupkan template org lain.hehe nak jugak bley?

    ReplyDelete
  3. bestnyer tolong edit blog orang lain..sapela yang nak tolong edit blog yg dah tak berapa nak macam blog nu. haihhh~

    ReplyDelete
  4. @nazirul
    haha , tahun depan boleh la , geee

    ReplyDelete
  5. @rieyah
    haha . ada la tu yang akan edit tu , xpun sniri edit , heee

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Anis Nadhilah. Design by Fearne.