Banner collection

June 8, 2011


assalamualaikum n good evening ,
hey guy . tgh buad ape tu ? mesty la tgh bce entry ni kan2 , soalan pn tak berjenis.uek ! petang nie aku nak exchange banner la , banner nie di buat semalam , hooo , (xtnya pn)aku buat simple jek ,sob3 , ^^. 

so this is my banner , kalo korang suke , korang boleh la ambil this banner n tempek kat mna2 bhgian dlm blog korang , k ? then kasi tahu la aku , aku buka blog korang , jika banner aku ada dlm korang , so secara automatik , banner korang akan di masukkan dalam blog aku , k , muah ! sayang kau la , sory la , banner buruk sikit , ta reti aku nak touch up lawa2 , , terima ja lah . korang boleh tinggalkan komen , dgn ayat nie 

'SAYA SETUJU EXCHANGE BANNER , BANNER ANDA DI BLOG SAYA'

ok tu je ,dgn segera dan bangganya aku akan tempek banner korang di bahagian ini , tq saayang :)

Very Important Princess :)





22 comments

  1. kite takde banner. acane? ta reti buat -.-

    ReplyDelete
  2. 'SAYA SETUJU EXCHANGE BANNER , BANNER ANDA DI BLOG SAYA'

    ReplyDelete
  3. BANNER ANDA ADA DLM laman ini :)

    ReplyDelete
  4. cane nk buat banner cantik ni ? sobsob

    ReplyDelete
  5. @tomato
    mna ada cantik pun yang anys , yang dorang cantik la , ehe , nak tuto ? ngee

    ReplyDelete
  6. huhu cmner nk wt banner??cantik banner tue :)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum , letak Daya punye banner sekali boleh ? hehe

    ReplyDelete
  8. @madiana

    eh mna ada cantik pun , biasa 2 ja :P

    ReplyDelete
  9. @daya , boleh ! jgn lupa ambil anys sekali k , hehe

    ReplyDelete
  10. huhuhuhu..,sya ta pndai cgt na updates blog..but sya like sume banner2 anda :) n now sya nk ltak banner g anda wt at blog sya ,,tq :)

    ReplyDelete
  11. banner anys stu jek , btw , tq !

    ReplyDelete
  12. jom exchange banner.. awak punye banner ade di belog saye ok! :D

    ReplyDelete
  13. anys, mcm mne nk buat page ni ek? nk buat satu utk bhgn credit. boleh letak banner anys skali :)

    ReplyDelete
  14. 'SAYA SETUJU EXCHANGE BANNER , BANNER ANDA DI BLOG SAYA'

    hak6 , tengok la banner aku yg sngat buruk :(

    ReplyDelete
  15. 'SAYA SETUJU EXCHANGE BANNER , BANNER ANDA DI BLOG SAYA'


    heee , banner tak lawa :)

    ReplyDelete
  16. thanks for exchange banner :) hope u will replace my banner with my new banner >_< Thank You !

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Anis Nadhilah. Design by Fearne.