x Banner collection | Anys NADHILAH

Banner collection

June 8, 2011


assalamualaikum n good evening ,
hey guy . tgh buad ape tu ? mesty la tgh bce entry ni kan2 , soalan pn tak berjenis.uek ! petang nie aku nak exchange banner la , banner nie di buat semalam , hooo , (xtnya pn)aku buat simple jek ,sob3 , ^^. 

so this is my banner , kalo korang suke , korang boleh la ambil this banner n tempek kat mna2 bhgian dlm blog korang , k ? then kasi tahu la aku , aku buka blog korang , jika banner aku ada dlm korang , so secara automatik , banner korang akan di masukkan dalam blog aku , k , muah ! sayang kau la , sory la , banner buruk sikit , ta reti aku nak touch up lawa2 , , terima ja lah . korang boleh tinggalkan komen , dgn ayat nie 

'SAYA SETUJU EXCHANGE BANNER , BANNER ANDA DI BLOG SAYA'

ok tu je ,dgn segera dan bangganya aku akan tempek banner korang di bahagian ini , tq saayang :)

Very Important Princess :)





26 comments

  1. kite takde banner. acane? ta reti buat -.-

    ReplyDelete
  2. 'SAYA SETUJU EXCHANGE BANNER , BANNER ANDA DI BLOG SAYA'

    ReplyDelete
  3. cane nk buat banner cantik ni ? sobsob

    ReplyDelete
  4. @tomato
    mna ada cantik pun yang anys , yang dorang cantik la , ehe , nak tuto ? ngee

    ReplyDelete
  5. huhu cmner nk wt banner??cantik banner tue :)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum , letak Daya punye banner sekali boleh ? hehe

    ReplyDelete
  7. @madiana

    eh mna ada cantik pun , biasa 2 ja :P

    ReplyDelete
  8. @daya , boleh ! jgn lupa ambil anys sekali k , hehe

    ReplyDelete
  9. huhuhuhu..,sya ta pndai cgt na updates blog..but sya like sume banner2 anda :) n now sya nk ltak banner g anda wt at blog sya ,,tq :)

    ReplyDelete
  10. jom exchange banner.. awak punye banner ade di belog saye ok! :D

    ReplyDelete
  11. anys, mcm mne nk buat page ni ek? nk buat satu utk bhgn credit. boleh letak banner anys skali :)

    ReplyDelete
  12. 'SAYA SETUJU EXCHANGE BANNER , BANNER ANDA DI BLOG SAYA'

    hak6 , tengok la banner aku yg sngat buruk :(

    ReplyDelete
  13. 'SAYA SETUJU EXCHANGE BANNER , BANNER ANDA DI BLOG SAYA'


    heee , banner tak lawa :)

    ReplyDelete
  14. thanks for exchange banner :) hope u will replace my banner with my new banner >_< Thank You !

    ReplyDelete
  15. Hi there! Do you use Twitter? I'd like tto follow you iff that would bee okay.
    I'm definitely enjoying your blog and look forward to
    new posts.

    ReplyDelete
  16. Thanks for anotherr informative web site. Where else mayy I
    am getting that type of info written in such an ideal approach?

    I've a mission that I'm simply now working on,
    aand I've been at the look out for such info.

    ReplyDelete
  17. Howdy just wanted to give you a quick heads up.
    The text inn your post seem too be running off the screen in Internet explorer.
    I'm not surre iif this iss a format issue or something to do with wweb browser compatibility
    but I figured I'd post to let you know. The layout look
    great though! Hope you get the problem resolved soon.Cheers

    ReplyDelete
  18. I'm very happy to uncover this website. I need to to thank you for ones time just for this fantastic read!!
    I definitely liked every little bit of it and i also have you book-marked to see new information in your blog.

    ReplyDelete
  19. I savour, cause I discovered just what I was looking for. You've ended my 4
    day long hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Anys NADHILAH. Design by FCD.