jom baca ^^,

November 20, 2010


heheee , 
apew na post eh ?
blank .
wuuwu ,
apa kta aq kongsi crita lawak sket buad kowank ,
ekowt suka la kowank na bce kew ta .
ta da spew pksa kowank pn ,
hoh ><
so
meh meh senyum sket ,
xla lawak cgt .
at least bule buad kowank senyum , hee *cum la aku tau kowank senyum ke ta.xoxo


ini kesah yang PERTAMA.

Cucu & Atok

*BACA TAW , PENDEK JEW , wiwiwi


"Mengapa tak seperti kawan sebaya kau?" Seorang atuk tegur cucu dia yang tak cemerlang dalam peperiksaan.
Atuk: "Tengok kawan-kawan sebaya cu, semua lulus tinggi-tinggi. Cu ini asyik internet, tv atau main bola. Bila nak belajar??? Besar nak jadi apa???" (Atok marah tahap tertinggi)
Cucu: "Atok asyik bandingkan dengan kengkawan yang lain. Cu tak pernah pun marah bila atok tak sama seperti kawan-kawan sebaya atok yang lain."
Atuk: "Tak sama apanyerr???"
Cucu: "Kawan-kawan sebaya atok semua dah jadi arwah kan?"
Atuk: "?...?...?...?...?...?"

w@k@k@ . kejam la cucu nyew ,
if aku dpat cucu cum neh dah lama aq buad gulai bg kowank mkan , hoho .





kesah yang KEDUA



Diam Ketika Makan

Sebuah keluarga yang terdiri dari ayah, ibu dan seorang anak sedang makan malam bersama. 
Anak : "Ayah, di..."
Ayah : "Diam! Sewaktu makan tidak boleh bercakap!"
Setelah selesai makan...
Ayah : "Nak, waktu makan tadi apa yang ingin kau katakan?"
Anak : "Ayah, di daun salad yang ayah makan tadi ada ulatnya!"





HAHAHAHAH !

kasihon ayahnyew , hohoho.
tu lah TEGAS sgt , hehee


SO *moralnyeew
daddy2,ayh2,bpak2 di luar sna JANGAN TERLALU TEGAS YAWW ! *tteettt !
ngee , *pnday la aq nsihat bpak orang 





Post a Comment

Latest Instagrams

© Anis Nadhilah. Design by Fearne.