x tired :( | Anys NADHILAH

tired :(

April 20, 2011

sekom ! . hee . kemalasan nak berentri , dan jugak nak uat mende2 laen , so sekarang au layan typing je lah , entri nie tak memerlukan komen atau pembacaan or what . but kalo nak bca jugak , bca lah , DIC . berbalik pada tajuk ,kebelakangan nie penat sgt , first ari tu , ada latihan nembak , bahu aku sakit weh , tahun sebelum2 nie nembak xnah saket , hepi go luck jek , tapi tahun nie , siap lebam2 lagik , alamatnye blajar bio , tisu otot aku terkoyak halus , carik carik cemtu , then after nembak , besok nye aku g lawan chess prgkat daerah , nasib x sebelahi aku lah , semue lima games , oleh kerana aku x seterer mana, aku hanya menang 3 games kalah dua games , kalo nak ke langkawi tu kan (ringkat ngri)kena menang 4 games , so punah ranah lah impian aku , kecyan uh , sob sob , tpi after pikir2 alek , berbaloi jugak aku kalah , if not , aku kena skip kelas seminggu . oh my gucci , no way , tak dapat aku nak menanggung lelah nak cover alek apa y tertinggal , :( but alhamdullillah lah xmenang , hixhix , then next day sepatutnya ada presentation , aku sebagai leader , kena ckap2 kat depan , ish , tapi nasib baik lah postpone , wee , ok , then next day ada oral bm , cikgu masok kelas lewat n xjadi , kikiki , tapi td siap beroral kat depan tue , kami uat forum perdana , aku sebagai panel , kasi pendapat la katakan , haha . malu siot . cikgu leh uat lawak , nasib baik aku x jd org y mulakan , law x , pakat xmula r oral tu (kalau aku mula gelak , mmg susah nak stop *teett ) aku skip kelas dua ari . kena cover bio 4masa , kimia 4masa , yang lain , ok kot . fuhh , emm , so besok aku akan ke 19Ramd Sungai Petani bermalam kat sana sehari , coz next day , aku nak lawan nembak peringkat negeri , hope xsia-sia aku skip kelas n bahu aku yang sakit2 nie , tak taw lah kan , kalo ada rezeki , berjaya la kot , amin , td chat dgn mbe y ada dekat 19ramd , diorg cakap kawad dpt johan , alhamdulillah , aku turut hepy bg pihak depa , bez dengar sekolah aku maju jaya , hehe :) oh , exam aku 10/5/11 .omo ! aku lom prepare apa lagi , cmane ni ? alahai, gawat , takut , hope aku leh skor semue matapelajaran , amin amin , espcially physic n chemistry , oh yeah , techer ada pilih aku dlm mightymine apa tah yang spell it right new strait times uh , but nie pasal general knowledge , mentah2 aku tolak,coz aku x xdak general knowledge yang tinggi , heeehe , ok bye bye !""<

Latest Instagrams

© Anys NADHILAH. Design by FCD.