earning Heartbeat aku kencang ! dalam masa 4 hari dapat rm++ ! yeahh !

March 5, 2011

 Heartbeat ! aku jatuh cinta dekat kau la . ! baru empat hari kawan dah melambung2 kau kasi aku ! ekeke : 
x la melambung sgt , tapi kira ok la tu, ta rasa penat sgt aq ngadap screen lama2 ,
 tup tup lepas duit beli c.lens aku untuk 6bulan , ngee :P 

oh , bercita2 na beli c.lens baru mngantikan allahyarham lens aq y pecah , gara2 kering then jari aq yang mulus ini dgn penuh keganasan tekan sehingga terkoyak . teet ! hee . ! apa la budak neh :O

lalala . sapa ta buat HB LAGI ? 
sila sila duduk diri kan la buat sekarang , ta rugi satu sen pun taw . untung lg ada la . blogging dpt duit , prggh . mmg bez , ramai dah yang buat taw , klik sna , klik sini . smue ada hb . diorg pn dpt earn mcm anys jek :P 

kalau betul2 bercita2 na buat . sila rujuk sini k.
 FULL TUTORIal !


tolong anys VOTE dekat snie .nombor 12 !
 vote taw . xnak vote pun xpe :P

dtg lagi ya ^^.





 
TELL me if u want me to klik urs :))

8 comments

  1. wahh.. kite punyer lom sampai situ...hehehe.... da klik awk punyer...

    ReplyDelete
  2. hehe . anys pun da klik td :)) besok pulak k, cz sehari sekali jew utk org y sma , huu :)

    ReplyDelete
  3. orite... anys punyer payment melalui ape erk??

    ReplyDelete
  4. yuhuuu dh klik HB! Ya, semoga terus maju dan murah rezeki ye!

    ReplyDelete
  5. @gemini . melalui cheque . u ?

    ReplyDelete
  6. hani . tengs . anys akan blas jasa , huhu

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Anis Nadhilah. Design by Fearne.