contest : rentetan DOMO & ELMO !! pembunuh atau penyelamat ?

November 26, 2010

contest ? 
ALAMAK !
first tyme nyh . ahaks ,
OK2 jum3 ,
bismillahirhmanirrahim !
dsya :the answer below keyh !


saye DOMO><saye ELMO


1 ) PADA PENDAPAT ANDA , APAKAH YANG SEDANG TERJADI ?
DOMO sedang terburu2 menyelamatkan ELMO


2) MENGAPA ANDA BERPENDAPAT SEBEGITU ?
ELMO adalah sorang yang baek,suke tlong kawan2 n byk lagi,
tengok tuh muka DOMO, gelisah semacam jew tgk kwn dye kena tikam , "ohh TIDAK !"


3) BAGI SIKIT DIALOG ANTARA MEREKA ?
DOMO: ELMO !!!
ELMO : eeergghh tidak !
DOMO : ELMO , bawak bertahan , aq datang ni , !
ELMO : aarrr,, aq da ta tahan lagi dah !
DOMO : tolong lah bertahan demi aku ELMO.jum !! aq gendong kao ke HOSPITAL ....
*nmpak sgt DOMO baek kn , huhuw


4) SAMBUNG AYAT INI TIDAK KURANG 30 PATAH PERKATAAN :D
    saya mem back up DOMO kerana saya suke DOMO la , ehe , domo nmpk chumil n fresh bbanding elmo , haha , *(sory elmo...) DOMO baek , haha*(cam tauw jew .).DOMO lebih memikat hati sye berbndg ELMO tuh , lagipun, sape yang nak back up ELMO y berbulu biru tuh . dah tu, mata nya juga besar,huhu.
pendek kata, SAYA FAN DOMO ! not ELMO , xoxo


SEKIAN ,

2 comments

  1. sayankk , your last answer kurang 30 patah perkataan , dear . check baek2 okay ? saya nak TIDAK KURANG 30 p/p taww ?

    btw , sorry kalau lambat check and late bagi award . ade sedikit prob lah . hopeanda fhm dgn mmbace post ini

    http://syalollies.blogspot.com/2010/11/kerana-kopi-aku-jadi-burung-hantu.html

    anyway , congratz yaww :)
    update lagi sikit baru layak dapat award ehh ? ^_^

    ReplyDelete
  2. oh tidak ! saye tersilap bace. huhu . yola , uat contest ny pkoy 2 am td la dsya , huhuu .
    sokey if late, jnj bg , hahaha .

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Anis Nadhilah. Design by Fearne.