x Penat // | Anys NADHILAH

Penat //

April 16, 2012


Tak senget kan ? aku pon pelik . hehe


Salam semua ..
Ya allah penatnya hari ni , penat sangat - sangat .. sedangkan bukan buat apa sangat pon ,,. dari semalam lagi aku asyik mengadap blog ja .. sampai malam ni , satu habuk pon tak dapat .. niat di hati nak buat template untuk dijual , dengan menggunakan idea sendiri tnpa request dari sesapa pon , so tak ada bebanan tu ditanggung sangat , rupanya bagi aku ni , ternyata beban tu tak ditangung , idea ok , dalam otak penuh .. tapi nak megeluarkannya tu skill tak cukup der.. ..

nak design ni kena belajar macam2 , koding , guna photoshop atau illustrator , combination warna . pendek kata aku tak mahir semua tu , nasib ah aku sendiri yang nak buat , bukan tempahan dari sapa2 ..
kes ni ah aku tak ambil tempahan ag dari hari tu , kebanyakkannya aku reject .. aku tak larat .. ok , sedangkan bukan ah susah gila2 pon *ehem* kalau tak susah , mesti aku larat .. haha

apa-apa pon jadi profesional macam2 designer lain memerlukan daya usaha , semangat yang gigih , nak belajar , kena buat research semua .. fuhh ,..kalau dulu2 aku coding blog ja , pastu buat header comel2 sikit dah nampak hebad gila blog aku , hehe . tapi kan sampai bila nak di takuk lama .. ehmm , aku la tu .. dah berbalik macam dulu , coding2 ja pastu tempek header tak berapa cun . haha


pendek kata kat sini , design blog semua ni part time ja bagi aku masa cuti ni , sebelum aku sambung belajar , lepas ni memang tidak la aku rasa .. pelajaran dan masa depan lebih penting .. itu pasti ! doctor to be .. insyallah , kalau da rezeki , kalau diizin Allah .. amin ;)

Ha .. gambar kat atas terpancar keletihan aku , mata kuyu je , xleh blah ..haha , pastu rasa macam segan lak , asyik bertudung merah ja ..haha..pfttt .. stok gambar banyak kot , selamat malam !

lv, 
anys nadhilah

19 comments

  1. Replies
    1. ngeh3 , dah2 dah tidoq semalam lepa tgk wwf , hehe

      Delete
  2. Replies
    1. hehe , amboii ,mana ada ayu pon , hehe,. thank you dyabunga , ;)

      Delete
  3. Replies
    1. haha , mana ada buih2 cinta , anyway .. thanks ! huhu

      Delete
  4. layu ke?? still cantik..nmpak segar! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ,.. a'ah , layu la .. ashley perli eh eh ? hehe ..
      thanks you !

      Delete
  5. helo doctor-to-be!!!kehekhekheekh

    moga moga tercapailaa impian tu...murni sungguh impian... :)
    all the best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha .. ceh , perli !
      amin...ha la ,nak tolong orang sakit ,, hehe . thank you ,,;)

      Delete
  6. nak luangkan masa dgn blog ni mmg bila free je..kalau da bz mmg blog pun tak terusik kan...nak edit2 blog sy tu pun malas...pening tgk coding2 tu..heee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah , betul tu , time free ja ar ,tp waktu cuti ni , rasa mcm full time ja , hehe ..
      hahaha , betul2 , malas gak kdg2 ni , huhuhu

      Delete
  7. tudung merah pon tudung merah la dear.. sweet forever! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe , masalahnya tudung yang sama , hihihihi . malunya , haha ..
      merah memang sweet , hehe ..

      Delete
  8. awak comel sgt..hee~ dokter to be eh?gudluck..(:

    ReplyDelete
  9. hai hai. anys comel :) tk senget pon ;p

    ReplyDelete
  10. hai kak, template minima? cantiknyaa. tp sy tak pandai edit template minima. kuikui. hmm, tertanya byk sebab sy confuse, dah tanya or belum ek? hehe

    ReplyDelete
  11. all the best anys . ya allah tenangnya rasa tgok gmbaq tuu tak senget , kekekeke :P

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Anys NADHILAH. Design by FCD.